Το πίσω αμορτισέρ K-Tech DDS "Pro" έχει σχεδιαστεί για χρήση στο υψηλότερο επίπεδο αγώνων και αναπτύχθηκε σε μεγάλα πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Όπως όλα τα άλλα προϊόντα K-Tech, έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιώντας το πιο πρόσφατο λογισμικό σχεδιασμού και υψηλότερες ποιότητες υλικών. Όπως θα περίμενε κανείς από ένα υψηλής ποιότητας αγωνιστικό προϊόν, το DDS "Pro" διαθέτει ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση μήκους και ρύθμιση προφόρτισης υδραυλικού ελατηρίου. Διαθέτει επίσης το μοναδικό μας ρυθμιστή ByPass Valve που ελέγχει τόσο τη συμπίεση όσο και τη ρύθμιση της απόσβεσης ανάκαμψης για να βοηθήσει με τον έλεγχο του πλαισίου σε κίνηση κραδασμών χαμηλής ταχύτητας για βελτίωση της αίσθησης και της πρόσφυσης του ελαστικού. Το σύστημα DDS χρησιμοποιεί μια μικρότερη ράβδο εμβόλου που διατηρεί το σύστημα πιο σταθερό σε ένα ευρύτερο εύρος θερμοκρασίας λόγω της μικρής μετατόπισής του.
- Ρυθμιζόμενο σε 5 κατευθύνσεις
- Ρύθμιση συμπίεσης 32 κλικ
- Προσαρμογή ανάκαμψης 32 κλικ
- Προσαρμογή BPV με 16 κλικ
- Ρύθμιση προφόρτισης υδραυλικού ελατηρίου
- Ρύθμιση μήκους
- Εξαρτήματα κατεργασμένα με CNC
- Τεχνολογία DDS
- Χρησιμοποιείται στα υψηλότερα επίπεδα αγώνων, συμπεριλαμβανομένων των British Superbike και Isle of Man TT
- MV Agusta F3 675 2012
- MV Agusta F3 800 2012
- MV Agusta F3 800 2013
- MV Agusta F3 800 2014
- MV Agusta F3 800 2015
- MV Agusta F3 800 2016
- MV Agusta F3 800 2017
- MV Agusta F3 800 2018
- MV Agusta F3 800 2019
- MV Agusta F3 800 2020
- MV Agusta F3 800 2021
- MV Agusta F3 800 2022
- MV Agusta F3 800 2023
- MV Agusta F3 675 2013
- MV Agusta F3 675 2014
- MV Agusta F3 675 2015
- MV Agusta F3 675 2016
- MV Agusta F3 675 2017
- MV Agusta F3 675 2018